HTML

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • Donjon: Csatlakozom. Mi is hamar meguntuk, hogy 6. szinten már elég kemények voltak a karakterek, daráltu... (2014.03.16. 10:44) Tápos Mákos
  • Majdénmegmondom: Én egész más miatt ábrándultam ki a Mókusból: Ynev miatt. Számomra teljesen érdektelen, pozőr tuca... (2014.03.15. 09:44) Tápos Mákos
  • HavasiG: Hehe, nekem is volt tűzvarázslóm, akinek az utolsó dobótőrén is 4 -es rúna volt. :) Aztán normali... (2014.03.13. 11:18) Tápos Mákos
  • KuraudoSutoraifu: Sajnos nálam is az "megutáltam" szó lett az, ami legjobban illett a helyzetre. Azóta porfogó a pol... (2014.03.12. 08:19) Tápos Mákos
  • trollfin: Hello Remek cikk! Én is pont most készíttetettem el egy paklit. Jó látni, hogy színesítő elemként... (2013.11.15. 10:30) Dark Heresy: Emperor's Tarot
  • Utolsó 20
Hobbies Other

Szerepjáték - élőben

tengerSAM (törölt) 2010.05.19. 10:03

A megszokott asztal melletti szerepjáték mellett létezik egy kisebb tömeget megmozgató válfaj is: az élő szerepjáték.

A normál rpg-ző embereket is gyakran szokák nem normálisnak titulálni, de a live-ozókat egyenesen hibbantaknak gondolja mindenki - főleg, ha játék közben látják őket. Besz@ribb liveozók ilyenkor azt szokták motyogni a döbbent szemtanúknak, hogy ők igazából csak hagyományőrzők... :)

Kis hazánkban leginkább a Vampire Live-nak vannak hagyományai (lásd: Alkony Lánya), tudtommal ez az egyetlen, országos szinten (is) szerveződő élő szerepjáték, ami évek óta jelen van. Most a belső viszályokra és torzsalkodásokra nem kívánok kitérni, aki kis hazánkban él, az pontosan tudja, hogy ez nálunk természetes dolgonak számít.

Én több, mint 10 évvel ezelőtt csöppentem bele az élő szerepjátékba, persze Vampire Live volt, de mivel 150 kilométer távolságra volt a játék (plusz az eredeti társaság is szétvált), ezért két alkalom után részemről befejezettnek nyilvánítottam Live-os pályafutásomat, de kétségtelen hogy sok élménnyel lettem gazdagabb.
Az egyik az volt, amikor a kettévált csapat kereste egymást a városban, de mindig elkerültük egymást - no ez csak szimplán  nevetséges volt akkor és ott. Amikor egy szépen kivitelezett szerepjáték közben (lakótelepi parkoló, látványos csatajelenet, stb.) megjelentek a rendőrök villogóval és szirénával, az már egészen más tészta volt, a közeli kukák alatt pillanatokon belül halomba gyűltek a fegyvernek látszó tárgyak. :) Aztán ott volt még az a szitu is, amikor egy helyi kocsmában átadta az "ellentábor" az ultimátumot, a helyi alkeszok meg csak döbbenten néztek, hogy "mijazistenvammá".

Nem tudom, hogy másnak is vannak-e élményei, mindenesetre szívesen olvasnám ezeket a kommentek között.
 

5 komment Címkék: live körkérdés vampire

A bejegyzés trackback címe:

https://rpgs.blog.hu/api/trackback/id/tr322014826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lauriel 2010.05.19. 13:34:41

Én egyetlen live-on vettem részt több mint tíz éve. Klasszikus fantasy volt, mivel már akkor is volt némi sportolói múltam vívásban ezért én lettem kijelölve -a mesélő részéről- gonosz bajnoknak:). Arra emlékszem, hogy ki kellett hívnom a játékos csapat lovagját egy viadalra ő meg menekült előlem:D. Így a többiek szépen feláldozták a szüzet az oltáron, amíg a többi játékosok figyelték az összecsapásunkat.

ügyfélszolgálatos 2010.05.20. 12:12:09

Amikor anno kocsmában dolgoztam, betévedt néhány vámpír éccaka.. Szerencsére nem szólítottak fogadósnak.

Huntroll 2010.05.22. 22:44:58

www.youtube.com/watch?v=j_ekugPKqFw
Ez FAIL.

www.youtube.com/watch?v=_zAffvK8CjQ&feature=related

Egy ilyen viszont vicces lehet, egyszer kipróbálnám. Csak fénykép, videó, stb ne készüljön, és "normális" emberek ne lássák. Bár miután az Aleeban durva női sminkkel egy másik sráccal kézenfogva énekeltük hogy "its okay to be gaaaay", már nem sokat veszíthetek az önbecsülésemből. (Ne kérdezzétek...)

perp 2010.05.24. 18:33:05

Sokáig játszottam live vampiret. Sajnos már eléggé haldokló játékforma...sőt, egyre jobban. Pedig régen micsoda bálok voltak, száz-százhúsz fő résztvevővel és még jöttek Bécsből is. Csodálatosak voltak. Kár, hogy mostanra egy pont felnőttebbé és felnőttebbé váló játék kezdett el egyre jobban haldokolni. Sőt, már énis kiszálltam, hiszen menthetetlennek tartom már. De minden rááldozott perc megérte, főleg hogy három életreszóló nem akármilyen barátra is szert tettem :).

Thirlen 2010.05.31. 10:18:10

A magam részéről csak a Tiltott Kantonban játszottam Live-al, ott gyakorlatilag a tábor egésze alatt zajlott. Jó volt. Amikor meg leugrottunk egy napra egyik évben és a "Quaboai Örlő Kerék kolostor" szerzeteseiként hülyítettük a népeket a régi malomban, még jobb.

Live kapcsán viszont ami mindig eszembe jut, az a régi Bíborholdas történet. Nézzétek el nekem, ha nem szó szerint idézem, lusta vagyok előásni a számot.
A fáma szerint egy városi (talán Pécs) Live Vampire versenyen egy szabbatista vámpírleányzó megszomjazott. Mivel tudta, hogy a városban kószálnak afféle "beépített áldozatok", akikből vérpontokat szerezhet, rögtön ezek keresésébe is fogott. Ki is szúrt egy sikátorban egy részeget, aki _biztosan_ az kell legyen. Nem volt az. Odament hozzá, és azt mondta:
"Figyelj, én egy vámpír vagyok, és ki fogom szívni a véredet..."
Mire válaszul állítólag a részeg közölte:
"Igen? Akkor én meg a Terminátor vagyok, és csak Hidraulika olajam van!" :-D
süti beállítások módosítása