HTML

Cikkek a társblogon:

Utolsó kommentek

  • Donjon: Csatlakozom. Mi is hamar meguntuk, hogy 6. szinten már elég kemények voltak a karakterek, daráltu... (2014.03.16. 10:44) Tápos Mákos
  • Majdénmegmondom: Én egész más miatt ábrándultam ki a Mókusból: Ynev miatt. Számomra teljesen érdektelen, pozőr tuca... (2014.03.15. 09:44) Tápos Mákos
  • HavasiG: Hehe, nekem is volt tűzvarázslóm, akinek az utolsó dobótőrén is 4 -es rúna volt. :) Aztán normali... (2014.03.13. 11:18) Tápos Mákos
  • KuraudoSutoraifu: Sajnos nálam is az "megutáltam" szó lett az, ami legjobban illett a helyzetre. Azóta porfogó a pol... (2014.03.12. 08:19) Tápos Mákos
  • trollfin: Hello Remek cikk! Én is pont most készíttetettem el egy paklit. Jó látni, hogy színesítő elemként... (2013.11.15. 10:30) Dark Heresy: Emperor's Tarot
  • Utolsó 20
Hobbies Other

WFRP NPC: Narr, Malal bohóca

tengerSAM (törölt) 2014.03.16. 11:34

Most egy olyan WFRP karaktert szeretnék bemutatni, amely egyszerre lehet áldás és átok egy csapat számára. Igen magas szintű (már ha lehet ilyet egy career-alapú rendszerben mondani), és nem gyenge képességekkel rendelkezik, ezért nem érdemes ujjat húzni vele. Ő olyan fajta "segítő", hogy hol megjelenik, hol eltűnik, vagy éppen csak azt tapasztalják meg a játékosok, hogy megint csúnyán megtréfálták őket. Az anarchia és a kiszámíthatatlanság az élete. Mivel Malal káosz isten papja Narr, ezért ha éppen úgy tartja kedve, szívesen besegít egy káosz elleni küzdelembe - kérdés, hogy ezt egy elvakult fanatikus csapattag mennyire teszi magáévá azt a gondolatot, hogy "az ellenségem ellensége a barátom". Ha kell, ki tudja segíteni a csapatot egy szorult helyzetből, vagy fontos információkat adhat át, de bizony számítani kell arra is, hogy beteg tréfái a csapaton csattannak. Narr egy őrült - és nem mondhatjuk hogy nem közveszélyes. Szerencsére addig biztonságban lehet tőle a csapat, amíg nem fordulnak ellene - bár a poénkodást így sem úszhatják meg. Gyakran csak egy versbe szedett levél, egy suttogó hang, vagy valami illúzió álcája mögé bújva érintkezik a játékosokkal, de néha ott ül egy útkereszteződésben almát rágcsálva, vagy egy karnevál fellépői között bukkan fel - mindig a legváratlanabb pillanatokban.

narr.jpg(A kép Korozsvári Dorottya alkotása, mely kifejezetten ehhez a karakterhez készült. Köszönet érte!)

Írok megtörtént eseményeket, amivel saját magát szórakoztatta el (bár az érintettek nem mindig látták meg a történtek humoros oldalát):

- barlangrendszer, varázsló fény teremt, mire szuroksötét lesz és borzongató hangok hallatszanak - igen közelről. A csapat rémült kapkodására csak egy csúfondáros nevetés visszhangzik a falak között...
- a büszke törpe harcos nem részletezett okból elveszti az eszméletét, ébredés után döbben rá, hogy a hajába és szakállába rózsaszín szalagokat fontak csini masnikkal, a szája és a szeme ki van festve, és egy melltartó is van rajta...
- a városi őrök megállítják a csapatot, egy felületes ellenőrzés után épp engednék tovább a társaságot, amikor megszólal a kőfal tetején lábát lógató Narr, hogy mintha egy lopott gyertyatartó kandikálna ki az egyikük zsákjából (ő csempészte oda, a parti nem is tudott róla - a börtönben viszont így épp összefutnak egy fontos szereplővel)
- kastélyban épp vagy vigadalom van, közben be kellene jutni a legőrzöttebb helyre egy levélért, amivel a báró zsarol valakit, ám a kulcs olyan személynél van, akit nehéz megközelíteni - a bohóc (Narr, ki más) pedig két jelentkezőt hív a színpadra, egyik egy játékos, másik az adott személy. A sok látványos trükk végén a kulcs a játékoshoz kerül, ám valahogy sikerül elveszítenie minden egyéb értékét, köztük egy olyan fontos tárgyat, ami a kijutáshoz szükséges...
- a csapat szervezésében két csoport győzködi egymást, hogy összefogva győzhetnek egy harmadik felett, ám a játékosok kezéből kicsúszik az irányítás, már-már vérontás fenyeget, röpködnek a szitkok, fenyegetések és vélt vagy valós sérelmek, mikor hirtelen belibben a terem közepére Narr teljes díszben, a döbbenettől dermedt csendben elképesztő zsonglőrmutatványok közepette előad egy részletet egy híres darabból, mely pont arról szól, hogy a régi sérelmeken felülemelkedve hogyan győzött az összefogás. Fél óra múlva már szent a béke, újabb fél óra múlva már kivont karddal kutatják át a vár minden zugát, mert Narr közben a fél társaságot kizsebelte. Másnap a környező falvakban mindenki arra ébred, hogy a lábbelijében néhány arany csörög...
- másik tárgyalás, az elejétől fogva ott van Narr (elkísérte a csapatot, de csak a lábát lógatja), meglepő módon simán zajlik a megbeszélés, ám a beszélgetés egy lényeges pontján hirtelen felpattan az asztalra és rekedt hangján dalra gyújt, miközben vad táncra perdül. A csapat feladata: valahogy úrrá legyen az eseményeken, ugyanis a házigazdát egy pillanat alatt sikerül vérig sérteni.
Sorolhatnám még, de ízelítőnek ennyi is bőven elég szerintem. Narr közreműködésével a váratlan események bekövetkezte garantált - ahogy a szórakozás is. Legalábbis a mesélő részéről :P

-----=====-----

Ismert név: Narr
Nem: férfi
Kor: 33 év
Magasság: 178 cm
Súly: 75 kg

Háttértörténet: Narr vándormutatványosként élte életét, ez családi hagyomány volt. Szüleivel, kedvesével és barátaival szórakoztatta a népet városról városra, amíg egy vidéki úr meghívására el nem jutottak Talabecland egy eldugott szegletébe. Ám kelepcébe ejtették őket: csak áldozatok kellettek az ott lakozó kultista szektának. Ám most emberükre akadtak: a társulat felvette velük a harcot, ám csak Narr, a kedvese és egy barátjuk élték túl a küzdelmet. A haldokló káosz pap utolsó erejével átkot bocsátott rájuk, ám nem gondolták, hogy ez az átok megfogan. Nem sokkal később furcsa jeleket fedeztek fel egymáson: elborzadva eszméltek rá, hogy mutációk tűntek fel testükön. A barátjuk keserves kínok között halt meg, ahogy elvesztette józan eszét. Narr kedvesének teste egyre formátlanabbra torzult, majd káosz spawnná alakult. Narr sírva, őrjöngve próbálta visszaadni a szörny emlékeit, ám az rátámadt és saját élete és a lány emlékének védelmében meg kellett ölnie. Teljesen összeomlott, önkívületben zokogva járta a kihalt vidéket a megváltó halált keresve - ám helyette más talált rá. Malal álmában szólította meg, és ajánlotta fel, hogy segít beteljesítenie a bosszúját. Onnantól őt szolgálta, és sokszorosan bosszút állt családjáért, barátaiért és kedveséért. Megkeseredett, őrült ember, ám nem kifejezetten közveszélyes. Tűz ellen tűzzel harcol, káosz ellen káosszal. Jó ember? Nos nem. De nem is gonosz. A bosszú hajtja, ez élete mozgatórugója.

Profile
WS: 45, BS: 68, S: 41, T: 39, AG: 78, INT: 66, WP: 58:, FEL: 74,
A: 2, W: 18, M: 7, MAG: 3, IP: 4, FP: 3

Career path: High Priest of Malal (ex: priest of Malal, acolyte of Malal, charlatan, rogue, minstrel, vagabond, entertainer)
Skills: charm (124), concealment (98), disguise (114), evaluate (86), gamble (76), gossip (114), haggle (94), intimidate (51), outdoor survival (66), perception (106), ride (78), search (66), silent move (98), swim (41), academic knowledge (66 - chaos, theology, magic, daemonology), blather (94), channeling (66), charm animal (84), common knowledge (76 - empire, estalia, tilea, breton, kislev, araby), dodge blow (98), hypnotism (68), lip reading (66), magical sense (76), navigation (76), performer (128 - jester, actor, acrobat, juggler), pick lock (78), read/write (66), secret language (66 - ranger, thief), secret signs (66 - ranger, thief), shadowing (98), sleight of hands (118), speak arcane language (66 - magick, daemonic), speak language (76 - reikspel, estalian, tilean, breton), torture (84), ventriloquism (74)
Talents: sixth sense, acute hearing, public speaking, lightning reflexes, Special Weapon Group: throwing, mimic, fleet footed, seasoned traveler, orientation, marksman, etiquette, streetwise, contortionist, alley cat, menacing, resistant to chaos, resistant to magic, dark magic, petty magic (spec), dark lore (spec), aethyric attunement
Chaos Mutations: Agile (+10 Ag), Brightly Pattered Skin (half black&white), Fast (+1 M), Hunchback, Madness (+4 IP), Strange Voice (Hoarse, -5 Fel), Weapon Master (+10% BS)
Disorders: Wheel of Dread and Pleasure, Restless Fingers, Knives of Memory
Magic Side Effect: madness
Lores: all chaos, reverse effects: létrejövő varázslatnál ha megdobja a varázsló által elért célszámot, akkor visszájára fordítja a varázslatot: ez lehet az, hogy a varázslóra hat (vagy ha magára mondta, akkor az ellenfélre), vagy az effekt változik az ellenkezőjére (pl. tűz helyett víz, fény helyett sötét, stb.)

Have fun!

Szólj hozzá! Címkék: karakter wfrp

A bejegyzés trackback címe:

http://rpgs.blog.hu/api/trackback/id/tr145864258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.